Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

HÖSTLISTA

Publicerad 2016-09-06 11:39:00 i Livet,

Beskriv din höst i tre ord.
Jag hoppas att min höst i år blir planerad, mysig och rolig.

Vad är det bästa/sämsta med hösten?
Det sämsta med denna hösten är garanterat att Flora flyttar till London, kommer sakna att inte ha henne tre minuters promenadväg hemifrån, men jag får iallafall en vettig anledning att åka på en weekend till London! Det bästa med hösten måste garanterat vara de fina färgerna som finns under ett par korta veckor, känslan av att starta om på nytt och givetvis - höstmodet. 

 

Hur höstmyser du?
Jag höstmyser gärna i soffan med tofflor, te och mysigt sällskap - eller på en lagom kall promenad med kameran i handen.

Hur ser din höstoutfit ut?
Det kommer förmodligen bli ett par jeans, sneakers en t-shirt och en långkofta. Är på jakt efter en snygg hatt - vart hittar jag den??

 

Vad har du på TO-DO listan just nu?
Hålla igång träningen, spara pengar, klara matten och spendera mycket tid med vänner. 

Bästa musiken för regniga dagar?
Jag älskar att lyssna på random listor från Spotify när jag ska jobba eller koncentrera mig, annars blir det lätt att jag sjunger med istället för att jobba/plugga haha. 

Vad är den höstigaste maträtten?
Soppa, alla dagar i veckan! 

Var hänger du helst under helgen?
Med vänner!!

Har du någon inplanerad resa för den närmaste framtiden?
Nej faktiskt inte om man bortser från de spontana roadtrips som förhoppningsvis kommer lite titt som tätt under hösten. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela