Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

HEJDÅ HÅRET

Publicerad 2016-09-18 01:55:00 i Livet,

 
I fredags förmiddag satte jag mig äntligen i frisörstolen igen och ett par timmar senare var håret dryga tjugo centimeter kortare och lite mörkare än innan. Jag är SÅ nöjd, men det är galet vad ovant det är, blir lika chockad varje gång jag ser mig i spegeln haha. 
 

 
Annars? Veckan har rullat på snabbare än någonsin och ikväll har vi haft gamla familjevänner över på fika, mys på hög nivå. Nu visar klockan på nollett:femtiofem och jag ska alldeles strax dejta kudden - en låg dag väntar imorgon. KRAM.

Kommentarer

Postat av: MATILDA

Publicerad 2016-09-18 16:32:59

så fint! :)

Svar: Men tack fina!
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela