Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

STUDENTBAL 2016

Publicerad 2016-05-29 13:03:44 i Foto, Livet,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder tagna av Alice L. Mattsson & Flora Bernhardsson
 
I torsdags gick årets studentbal av stapeln och jag hade äran att ha Lina, Albin och Hanna som sällskap - favoriter. Att bästis kom och fotade oss och att vädret var perfekt gjorde inte saken sämre heller - åh. Så otroligt glad att jag kunde vara med trots ryggen - men med platta skor - så skönt! - och lite smärtstillande så blev det en väldigt fin kväll. Vi begav oss hemåt redan vid lite över elva och gick och lade mig innan tolvslaget - fantastiskt skönt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2016-05-29 21:43:33

Så sjukt fina!! Hoppas ni hade en grym kväll! Jag längtar sååå efter min bal (om tre år hahah). Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela