Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

SOVMORGON

Publicerad 2016-05-03 10:48:00 i Livet,

 
Idag är min svenskalektion inställd på grund av lärarnas rättningsdag vilket betyder att jag har min första lektion först vid tolv:tio. Fantastiskt välbehövligt då jag somnade väl sent igår. 
 
I söndags kväll landade jag hemma vid tjugotre-tiden efter en grym helg i Småland som mer än vårkonsert även innehöll kvalitétstid med fina vänner, superhärlig gudstjänst i hovslätt, däckbyte - vilket gick förvånansvärt bra haha -, roadtrips mitt ute i ingenstans och en promenad i naturreservatet med det mest fantastiska vårväder och sällskap. Det är sådana här helger som ger så mycket energi tillbaka - att man kommer hem sent och gäspar lektionerna igenom på måndagen är så värt det. 
 
Nu är kaffet snart uppdrucket och jag ska så smått börja göra mig i ordning för skolan och plugga lite på en företagsredovisning som jag ska hålla i eftermiddag, eller om jag sätter mig vid pianot en stund först, det lockar lite mer. Hörs mer senare med bilder från helgen 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela