Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

MÅNDAG FJORTONDE MAJ

Publicerad 2016-05-16 14:23:56 i Livet,

 
 
 
 
Första skoldagen på över en vecka är avklarad men det blev bara 1,5 timme då det var vad ryggen klarade av med smärtstillande - blir så otroligt irriterad på att det begränsar mig så mycket.. vad skulle jag upp på vinden och göra egentligen..? Kändes ändå skönt att vara tillbaka och få träffa folk och klassen igen. Förresten, tack för alla fina hälsningar här på bloggen! Ni är fantastiskt fina härinne.
 
Nu sitter jag för tillfället placerad i soffan med en kopp kaffe i ett försök att bocka av en del på att göra-listan och prio ett är studentinbjudningarna och plugghögen som kommit lite i skymundan i och med min frånvaro förra veckan - har med andra ord fullt upp trots att jag inte kan vara i skolan..haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela