Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

AKUTEN

Publicerad 2016-05-10 23:20:16 i Livet,



Min gårdag blev inte riktigt spm planerad kan man väl lugnt säga. Jag skulle gå upp på vinden och hämta sommarkläderna då Göteborg bjuder på fantastiskt sommarväder. Men på något sätt lyckas jag trilla ner från vinden rätt ner i golvet vilket är ett fall på ca 2,5 meter och får spendera eftermiddagen, kvällen och natten på akuten och jag insåg hur skört livet är och hur snabbt det kan förändras. Efter många timmars väntan, röntgen, ännu mer väntan och otrolig smärta konstaterades två frakturer i ryggen. Jag fick åka hem inatt och sova hemma men äter morfintabletter för att orka med smärtan och för att kunna gå någorlunda normalt. Jag är så otroligt tacksam för den änglavakt jag hade för det hade kunnat gå så mycket värre än vad det turligt nog gjorde. 

 Flora har varit förbi och hälsat på och hade med sig jordgubbar och choklad, - älskade bästa vän - och även Hanna har hållt mig sällskap ett par timmar. 
Blir helt överväldigad av alla fina telefonsamtal och sms jag fått under dagen, har fantastiska vänner!! 

Nu: alvedon och försök till sömn nästa, imorgon väntar ytterligare undersökning. KRAM. 

Kommentarer

Postat av: Vendela

Publicerad 2016-05-13 16:44:26

Åh, men stackare! Hoppas smärtan släpper snart, men du har himla fina vänner verkligen. ;)

Svar: Ja, det hoppas jag med! Ja, visst har jag, de är bäst ❤️
Eira

Postat av: Moa

Publicerad 2016-05-13 22:33:30

gud vad hemskt! Hoppas du smärtan försvinner snart och att du mår bra!

Svar: Ja, lite onajs sådär.. Tack fina du!!
Eira

Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Publicerad 2016-05-14 11:56:08

STACKARE!! Usch, jag kan inte ens tänka mig hur ont det ska vara, jag har haft frakturer + benbrott i armar och händer ett par gånger och känner väl att det är illa nog..!

Svar: Ja, speciellt bekvämt är det inte.. Kram!
Eira

Postat av: Alice

Publicerad 2016-05-15 14:23:25

Hoppas allt blir bättre! Massa kramar

Postat av: Alice

Publicerad 2016-05-15 14:26:46

Hoppas allt blir bättre! Massa kramar

Svar: Tack fina du! Ja, det hoppas jag med, kram!
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela