Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

TJUGOÅTTONDE JUNI

Publicerad 2016-06-28 10:24:19 i Livet,

Fina pioner som pryder min byrå.
 
Godmorgon på er! Sitter just nu i pyjamas med dagens första kaffekopp bredvid mig och försöker få ordning på bilderna på hårddisken som är ett smärre kaos - det tar dock ungefär tre gånger så lång tid som det borde ta då jag lätt fastnar vid bilderna och sitter och kollar igenom alla haha. 
Planen är att strax byta ut pyjamasen mot löparskor och shorts och ta med vovven ut på en promenad. Men först: dricka upp kaffet innan det kallnar. 

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2016-06-28 10:32:56

Åh älskar pioner!! :)

Svar: Same, står högt på favoritlistan när det kommer till snittblommor :))
Eira

Postat av: Vicktoria - Mamma & gravid ♡

Publicerad 2016-06-28 11:44:03

Men åh jag älskar pioner, så fantastiskt fina blommor! :)

SV: ja han är bra söt den lilla godingen :)

Svar: Eller hur - favoriter all day.
Eira

Postat av: Alice

Publicerad 2016-06-28 13:47:21

Alltså åh pioner är så himla fint 😍

Svar: Ja visst är det!!
Eira

Postat av: MADDISENJ.SE

Publicerad 2016-06-28 15:57:30

Pioner är så otroligt vackert!

Svar: Visst är dem!
Eira

Postat av: Fanny

Publicerad 2016-06-28 16:54:18

åh vill också ha pioner men jag tar ju bara död på dom :/

Svar: Haha, det är därför jag köper snittblommor, de håller så länge de håller ;)
Eira

Postat av: Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Publicerad 2016-06-28 19:55:50

Så fin bild :). Älskar pioner!
Svar; ja det är ännu värre, paketet kom tillslut i alla fall, 2 timmar senare än vad dem sagt!

Svar: Tack!! Haha, man blir ju inte förvånad heller ;)
Eira

Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Publicerad 2016-06-28 21:14:17

Åh dem är verkligen jättefina :D

Svar: Ja visst är dem!!
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela