Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

SOMMAREN BÖRJADE MER ÄN BRA

Publicerad 2016-06-08 12:52:58 i Livet,

 
 
 
 
 
 
Fyra dagar i Småland fick starta min sommar och det gjorde den med bravur. Grillning x2, kvällspromenad ner till Svansjön och firande av Olivia som fyllde 18 med frukt och choklad på en filt i hennes trädgård - tänk om sommaren fortsatte i samma spår - dröm 
Redan på fredag åker jag iväg igen för studentfirande och på söndag blir det roadtrip till Halmstad - woopsie!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linnéa Larsson

Publicerad 2016-06-08 17:09:26

Svar: Ja visst är klockorna från DW bara SÅ fina!! Är helt kär i min nya :) Så bekväm och snygg. Vilka fantastiska bilder förresten! Så härliga :) Kram!

Svar: Nämen tack! <3
Eira

Postat av: Emma

Publicerad 2016-06-09 10:42:13

sv: åh men tack snälla, vad glad jag blir! och ÅH vad gott de såg ut med tallriken högst upp och allt gott på bilden längst ner! ser verkligen ut som din sommar börjat bra =)

Postat av: ISA

Publicerad 2016-06-09 17:52:38

men finfinfint alltihop <3 hoppas sommaren fortsätter så!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela