Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

EN SOMMARLISTA

Publicerad 2016-06-30 18:06:00 i Livet,

 
Mina planer för sommaren: Kommer åka till Gullbrannafestivalen i början av juli med Lina och hoppas på bra väder så det förhoppningsvis blir en del strandhäng mellan konserterna. Resterande del av sommaren är relativt oplanerad så jag ska försöka hänga med mina fina vänner så mycket som möjligt, spendera tid på landet, träna i den mån det går, troligen jobba och sista juli ska jag på bröllop för min fina ungdomsledare. 

Hur länge ska du vara ledig? Kommer försöka vara ledig så mycket som möjligt i sommar då det väntar både plugg och jobb till hösten. 

Vad ser du mest fram emot? Att kunna planera dagarna precis som jag vill, ha tid med sånt som inte hinns med annars och att spendera dagar med saknade favoriter. 

Vad kommer du köpa inför semestern? Har redan införskaffat en hel del men ytterligare en klänning och en bikini till skulle inte garderoben klaga på. 

Vad kommer du äta? Kommer leva på jordgubbar, vattenmelon, grillat, smoothies och kaffe i sommar - lycka. 

 
Vad kommer du ha på dig? Om vädret tillåter går jag helst barbent - men med vårt kära lands hastiga väderomslag vet man aldrig, kanske får spendera hela sommaren i regnställ? 

Det här lyssnar jag på i sommar: Podcasts och otaliga spotifylistor med blandat innehåll. 

Vad oroar du dig för? Att sommaren ska gå för fort.. 

Hur vill du minnas sommaren i september? Som en sommar då jag verkligen tog vara på livet. 

Kommentarer

Postat av: Miriam

Publicerad 2016-07-01 18:36:24

Åh, älskar såna här listor! Har du någon bra spotify lista eller podcast att tipsa om? Behöver lite nytt känner jag :)


Svar: Samma här, det är på något vänster alltid lika roligt att läsa om någon annans liv haha. Lyssnar mycket på Mathilda & Andreas podcast, måndagspapp, michaela & dashas och fredagsponden ^^
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela