Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

EN MYSIG ONSDAG

Publicerad 2016-06-29 19:00:45 i Livet,

 
 
Kvalitétstid med lilla mormor slår det mesta, finns ingen som har så mycket livserfarenhet som henne ♡. Efter ett par timmar i hennes sällskap åkte jag hem, svirade om och tog cykeln till Porten där jag och Hanna spenderade tre timmar med lunch, kaffe och senaste månadens catch up. Übermysig dag trots att det började ösregna så jag var dyngsur när jag kom hem haha.
 

Kommentarer

Postat av: Gabriella

Publicerad 2016-06-29 20:08:03

Åh så mysigt!! Kram

Svar: Det var det verkligen! :))
Eira

Postat av: Tilda Barkselius

Publicerad 2016-06-29 23:27:49

Underbart att umgås med sin mormor!

Svar: Verkligen!!
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela