Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

TIO KATTUNGAR

Publicerad 2016-07-21 01:44:01 i Foto, Livet,

 
 
 
 
 
 
 
Alltså.. sötchock. Detta är på riktigt det gosigaste jag har varit med om. Tio ulliga pälsbollar som är mer än kramvänliga. Att sitta still i mer än en halv sekund är väl dock inte deras starkaste sida haha. Men att sitta på golvet med dem tassandes på mig var sjukt mysigt. 
 

 
Även idag har vädret visat sig från sin bättre sida så jag har spenderat dagen ihop med Linnéa och Patrik i Brevik och till och med jag som är en badkruka av rang tyckte att det var varmt i vattnet.
Har spenderat kvällen som barnvakt och är nyss hemkommen så strax väntar en dejt med kudden.
G O D N A T T. 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2016-07-21 13:59:24

jag DÖR va fina!!

Svar: Men eller hur!! Dör lite.
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela