Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

NOLLNOLL:FEMTIOSJU

Publicerad 2016-07-25 00:57:03 i Livet,

Godkväll på er!
De senaste dagarna har gått otroligt fort och igår efter ett dygn hemma i stan med jobb bestämde jag mig för en spontanare och åkte upp till landet en dag tidigare än planerat. Att jag i och med det var vaken tjugo av dygnets tjugofyra timma var så värt det då kvällsbad med syster, kusin och en kompis till dem väntade när jag kom fram, svensk sommar i mitt hjärta.

Liksom de flesta dagar den senaste tiden har förmiddagen spenderats i solen på stranden och nu ikväll har jag och mamma spenderat ett par timmar nere i hamnen, ätit glass på Moster Elins och haft solnedgången i ögonvrån. Kvalitetstid när den är som bäst.

Imorgon börjar jag min näst sista semestervecka med att åka till Mullsjö för saknat kompishäng och invigning av grillvagnen och på tisdag kommer kusinerna hit på semestervisit. ÅH, känns som om denna veckan kan bli riktigt fin. KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela