Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

JUST NU

Publicerad 2016-07-17 08:00:00 i Livet,

Klockan ringde vid nollsex:nollnoll imorse och om ett par minuter sätter jag mig på bussen mot Jönköping för att spendera ett par timmar där innan jag fortsätter mot landet. Ibland älskar jag min spontana sida lite mer än vanligt och idag är en sådan dag.

Annars då? Somnade alldeles för sent igår efter två långa och välbehövliga samtal med två fina och saknade vänner, så att jag endast går på fyra timmars sömn idag har jag bara mig själv att skylla. Men det var så värt det så jag är inte den som ska klaga haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela