Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

JÖNKÖPING

Publicerad 2016-07-18 14:21:57 i Livet,

 
 
 
Blev en mysig kaffedejt med Olivia på Espresso House när jag klev av bussen strax innan tio igår morse och sen en promenad i de mysiga gränderna i stan med samma fina sällskap i väntan på tåget till Mullsjö. Helt klart en mysig förmiddag som jag mer än gärna skulle ställa på repeat inom en inte allt för lång framtid. Nu är jag tillbaka på landet och ska spendera semesterveckan här innan jag åker hem för jobb på lördag. KRAM.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2016-07-20 23:05:19

Mysigt :D

Svar: Ja, det var det verkligen!! :)
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela