Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

GF16

Publicerad 2016-07-10 17:07:00 i Livet,

 
 
 
 
 
 
 
Årets Gullbrannafestival är nu över och jag är nyss hemkommen till Göteborg igen. Det har varit fyra fantastiska dagar av grymma konserter med bland annat LZ7, Dan Bremnes, Paul Colman, Pedros, Hearts & Colors, Pedros, Liquid Ham och Danny Saucedo. Gårdagskvällen var lätt den bästa - vi var ett gäng som stod längst fram och dansade loss alldeles för länge under tre konserter på raken - aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då. Lycka att få hänga med mina favoriter. Att under festivalen få träffa saknade vänner som jag inte träffat på flera år gjorde inte saken sämre heller. Taggar redan nästa års festival haha. 

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2016-07-12 09:14:28

Åh, låter som en riktigt bra kväll. Ääälskar konserter och festivaler. Vilken konsert var bäst utav dem du nämnde då ? :)

Svar: åhh, så sjukt svårt. Men LZ7 och Paul Colman var riktigt grymma!
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela