Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

VAD JAG DRÖMMER OM JUST NU

Publicerad 2016-01-27 23:19:55 i Inspiration, Livet,

 
bedroom
 
 
I n r e d n i n g s t a n k a r.  Har just nu ett stort sug efter att göra om i mitt sovrum och att H&M home just nu har fåttt in så vansinnigt mycket fint gör inte saken bättre. Favoriterna är ovan och om jag känner mig själv rätt hade det inte förvånat mig om det vita påslakansetet snart klickades hem tillsammans med ett nytt örngott eller två. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela