Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

UPPDATERING

Publicerad 2016-02-26 23:46:40 i Livet,

Äntligen fredag och helg och ingen är gladare än jag för det. Jobb, skola, hemgruppsträff hos Johanna och några andra punkter på att göra-listan har bockats av och jag känner mig mer än redo inför helgen. Imorgon styr jag och Lina äntligen bilen mot Småland för att hänga med några favoriter och det ska bli fantastiskt skönt, att få komma bort lite och bara vara. Tack för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela