Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

TRÖTT TORSDAG

Publicerad 2016-08-11 20:35:52 i Livet,

'
Fy så trött jag är idag, det tog emot ordentligt att gå upp imorse - kaffet har varit min bästa vän haha. Igårkväll spenderades större delen av kvällen i kyrkan för planering av årets familjefest och sedan i telefon med en fin vän - en väldigt fin kväll. 
Imorse stod matteintroduktion på schemat innan eftermiddagen spenderades på jobbet, ett jobbpass med vansinnigt mycket skratt och kaffe, alltså åh - jag trivs verkligen så otroligt bra där. Hade Elin på besök ett par timmar ikväll då vi fortsatte på festplaneringen och jag tror faktiskt det kan bli riktigt bra när vi är klara, det kommer bli annorlunda än tidigare år på många plan men ser ändå fram emot det väldigt mycket. Imorgon styr vi äntligen bilen mot Bottnaryd igen för en helg med tältning och kanotpaddling och jag får äntligen krama om några saknade favoriter igen - längtar! 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2016-08-11 22:23:58

Fått ett kaffeberoende under den här semestern. HEMSKT! (eller gott... jag vet inte...)

Svar: Haha, jag röstar på gott! ^^
Eira

Postat av: Amanda

Publicerad 2016-08-11 23:21:03

Åh vad kul att planera fest! :)

Svar: Verkligen!!
Eira

Postat av: Vanessa

Publicerad 2016-08-12 11:09:43

Jag är också, konstigt nog, väldigt trött?! Hoppas att det går över snart!!

Svar: Ja det hoppas jag med!!
Eira

Postat av: Amanda

Publicerad 2016-08-14 14:06:54

Känner mig också dödstrött hela tiden :(

Svar: Haha, då är vi två du! ;)
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela