Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

TJUGOSJÄTTE I ÅTTONDE

Publicerad 2016-08-26 23:59:00 i Livet,

 
Hej från Jönköping! I förmiddags åkte jag och Olivia in till stan och medan hon spenderade ett par timmar i skolan i trettiogradig värme passade jag på göra lite ärenden och sedan möta upp Albin för en välbehövlig catch up och smoothie. Bästavän. Även Ellen, Alina och Olivia x2 anslöt sig lite senare så hann träffa dem också - winwin!
En sväng på stan senare och jag hittade den perfekta jeanskjolen som snarast måste flytta in i min garderob - blev kär. En väldig massa matteplugg på Espresso House i sällskap av Olivia och kaffe, lite mat och en fotografering med Olivia och Andreas senare och jag har planer på att snart dejta kudden, hörs imorgon hjärtan. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Hemma Hos Felicia

Publicerad 2016-08-27 08:50:26

ååh så mysigt!!!

Svar: Det var det verkligen!
Eira

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-08-27 17:15:02

Vilken snygg en på bilden där!

Svar: Alla tiders! ;)
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela