Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

KANOTPADDLING OCH NY VECKA

Publicerad 2016-08-15 22:52:32 i Livet,

 
Detta var tro det eller ej den enda bilden jag tog under kanotpaddlingen - trots att den inte har någonting att göra med det haha. 
I fredags åkte jag och Lina äntligen till Bottnaryd för att möta upp resten av gänget som skulle med och jag var glad trots det konstanta regnandet för jag fick äntligen krama om mina saknade vänner igen. Vi hade det otroligt kul trots att vi fick abvryta paddlingen en dag tidigare än planerat pågrund av vädret som var allt annat än kul.  Men vi bestämde oss för att stanna en dag till ändå vilket ledde till att ännu mer kvalitétstid, sömn i en riktig säng (!) och att vara åskådare åt en av de roligaste fotbollsträningarna jag sett hanns med. Detta var garanterat en bra uppladdning inför en hektisk höst och någonting jag hoppas kan bli ett återkommande inslag under somrarna. Det är i sådana här stunder som man blir lite extra tacksam för livet.  
 
Annars är det måndag, ny vecka och jag har haft en av årets i särklass stressigaste arbetsdagar, pust säger jag bara. Men har trots allt haft kul - blir svårt att ha annat när man har fina kollegor. 
Hur har din helg varit?
 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2016-08-16 08:35:45

Så nice med fotboll, saknar verkligen att spela ibland!

Svar: Men eller hur, det gör jag med! Nuförtiden spelar jag bara för nöjes skull ibland :))
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela