Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

HUR ÄR JAG SOM PERSON?

Publicerad 2016-08-24 22:17:00 i Livet,

 

På stranden?
Jag älskar att spendera tid i solen och ligger gärna på en handduk med en bok i handen eller en podcast i lurarna. Men samtidigt hittar jag gärna på saker på stranden när jag är där med vännerna etc. När det blir för varmt flyttar jag hellre till skuggan än badar beroende på vart jag är - har blivit en sjuk badkruka på senare tid haha. 

På efterfest?
Har aldrig någonsin varit på en efterfest och känner inte att jag har ett extremt stort behov av det heller haha, så vet inte riktigt. 

I klädbutiker?

Jag shoppar gärna med vänner men kan lika gärna spendera ett par timmar på stan helt själv. Kikar oftast in plaggen på hemsidan innan jag går till butiken för att testa det. Ogillar mer än allt att stå i långa provrumsköer, då skippar jag hellre helt att köpa plagget och går tillbaka någon annan dag istället. 


Hemma hos andra? 
Hemma hos andra försöker jag vara som jag vill att folk ska vara hemma hos mig, dvs ta för sig men inte för mycket. När folk är hemma hos mig vill jag att de ska trivas och känna sig som hemma. 

På flygplan?
Jag älskar att flyga och när jag väl gör det sitter jag gärna längst in vid fönstret och ser ut över allt och för att kunna knäppa bra bilder - bloggskadad haha.

Hemma en chilldag? 
En typisk hemmadag kan se ut på två helt olika sätt; antingen spenderar jag hela dagen i sängen, kollar serier, filmer som jag velat se länge men inte hunnit, bloggar osv eller så är jag raka motsatsen, städar, rensar och betar av to do-listan i en väldig fart. Det beror helt på vilket humör jag är på haha.

I ett förhållande? 
Det har jag ingen aning om..! ^^

På morgonen/kvällar?
Jag är verkligen   s å   dubbel i denna frågan. Ibland är jag världens kvällsmänniska och ibland är jag hur pigg som helst på morgonen. Det sistnämda händer dock extremt sällan och skulle räkna mig själv som både morgon- och kvällstrött haha. Ogillar dock att vakna och inse att jag har sovit bort halva dagen. Men är som mest produktiv på tidiga mornar och sena kvällar - kanske beror på att ingen annan är vaken och stör haha? Men kan utan problem få för mig att börja storstäda, beta av mailen osv en kväll - är det bara jag? ^^

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela