Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

EN UPPDATERING

Publicerad 2016-08-04 23:15:47 i Livet,

 
Förra veckan mötte jag upp en saknad Lottie för ett par timmar på Liseberg för att äntligen få träffa henne igen och catcha upp vad som hänt sen sist. Från lördagens bröllop fick jag sedan med mig en urfin bukett hem som fortfarande pryder min byrå och trots att den stått där i snart en vecka är den precis lika fin fortfarande och jag som älskar snittblommor klagar inte. 
I tisdags ringde klockan strax innan nollfem:trettio för att jag några minuter och en kaffekopp senare skulle sätta mig i plåt-olle tillsammans med pappa och vovven för att frakta en tolv meter lång flaggstång till Uddevalla, en sträcka på närmre tjugo mil.Jag kallar det idiotprojekt men fy vad kul vi hade på vägen upp. Väl där möttes jag av en fantastisk vän, kaffe, skratt och utsikt över inloppet. Helt klart en bättre dag ♡. 
 

 
Annars? Idag är sista semesterdagen för min del och det känns väl sådär egentligen, hade bra gärna velat vara ledig ett tag till men börjar på ett nytt jobb imorgon så det ska faktiskt bli väldigt spännande. En stressig höst väntar. KRAM.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela