Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

EGENDESIGNAD ALMANACKA

Publicerad 2016-08-25 12:08:00 i Livet, New in, Tips,

 
Mitt planerings-jag är överlyckligt
 
Igår kom mitt efterlängtade paket i brevlådan som innehöll min egendesignade almanacka som jag vann i en tävling på Majas blogg för ett tag sedan. Med peppiga citat på fram- och baksidan känner jag mig mer än redo för tvåtusensjutton då jag valde att göra en årsbunden kalender istället för en som sträcker sig över ett vanligt skolår. Har redan suttit och fyllt i en del nu på förmiddagen och ja, det är något speciellt att sitta och fylla i en helt ny kalender med fina pennor (är det bara jag som är sådan?). HÄR kan ni beställa en egen!  
 
 

Kommentarer

Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Publicerad 2016-08-26 01:54:28

Vilket grymt bra pris! :)

Svar: Ja, verkligen!!
Eira

Postat av: Maja söderberg

Publicerad 2016-09-01 08:18:23

Åh va fin din almanacka blev!! :)

Svar: Men tack fina du!!
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela