Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

BRUNCH OCH NY VECKA

Publicerad 2016-08-29 11:10:00 i Livet, Mat,

 
Hej på er! Nu är jag tillbaka i Göteborg igen efter fyra fantastiskt fina dagar med promenader i solvarma Jönköping, skratt, häng med favoriter och fotografering. Igår förmiddag när vi vaknat blev det brunch för min och Olivias del innan vi gick vidare till kyrkans familjefest och hängde där resten av eftermiddagen, dock i sällskap av ösregn.. men mysigt ändå. 
 
Nu - måndag och klockan står på elva:tio och jag är redan inne på dagens andra kopp kaffe. En ledig dag väntar men den lär inte bli speciellt lugn för det då jag har en to do-list som är mer än välfylld så jag lär ha att göra idag ändå. Jag har kommit in i ett blogg-flow med massor av inspiration och idéer men i kombination med jobbet och plugget blir det lätt att bloggen hamnar i skymundan.. ja, får se hur jag löser det helt enkelt. Hoppas ni får en fin dag hörrni!

Kommentarer

Postat av: Veronica Wallgren

Publicerad 2016-08-29 12:02:57

Åh vad gott det såg ut!

Svar: Det var det verkligen!! :))
Eira

Postat av: MALIN

Publicerad 2016-08-29 16:19:22

Vad gott det ser ut! Muuums! Kram

Svar: Det var fruktansvärt gott!! ^^
Eira

Postat av: a n n i k a

Publicerad 2016-08-29 19:15:30

Mumsigt :D

Svar: Om det var!!
Eira

Postat av: Jorunn Lavonius

Publicerad 2016-08-29 20:02:11

svar: hur gullig kommentar! tack tack!

Svar: <3
Eira

Postat av: Angelix

Publicerad 2016-08-29 22:12:40

ÅÅ Vad gott!!

Svar: Det var vansinnigt gott! ^^
Eira

Postat av: Linda

Publicerad 2016-08-30 08:52:11

Men gud så gott det där såg ut!

Svar: Det var det verkligen, tipstips!!
Eira

Postat av: VERONICA - fashionblog

Publicerad 2016-08-30 13:53:53

Åh! Guuud så gott, ser ut som en dunderkombo! :) Kram!

Svar: Det var fantastiskt gott!!
Eira

Postat av: Jessica

Publicerad 2016-09-01 11:07:03

Så gott :)

Svar: Ja det var det verkligen!
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela