Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

BLURRY MORNING

Publicerad 2016-08-10 12:18:20 i Livet,

 
Godmorgon hörrni - eller kanske snarare god förmiddag! Efter morgonens nivåbedömning åkte jag raka vägen hem igen för att spendera mina lediga timmar i sängen med sällskap av kaffe och serier samtidigt som regnet smattrade mot rutan, otroligt skönt och välbehövligt i min mening då det blev lite väl få timmars sömn inatt. Men det var det värt då jag hade Olivia och Andreas på visit här igårkväll. Så mysigt att få träffa dem. 
Nu ska jag alldeles strax göra mig iordning för eftermiddagens pass på jobbet, hörs ikväll! 
 

Kommentarer

Postat av: Linnéa Larsson

Publicerad 2016-08-11 20:05:41

Svar: Ja visst är de låtarna bara SÅ bra! Älskar dem :) Jättefina bilder förresten. Ha en fin kväll! Kram

Svar: Fantastiskt bra!! Tack fina du!
Eira

Postat av: Matilda

Publicerad 2016-08-11 20:47:33

Fina bilder!

Svar: Tack!! :)
Eira

Postat av: Lisa

Publicerad 2016-08-12 09:44:38

Vilka fina bilder! Känns riktigt tumblr, haha :)

Svar: Haha men tack! :))
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela