Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

11 AM / GODMORNING

Publicerad 2016-08-17 11:00:00 i Livet,

 
Godmorgon hörrni - och hej onsdag.
Imorse väcktes jag av mamma vid nollsex:trettio för att vi skulle gå upp och sjunga för pappa som fyller år idag. Sen lyckades jag få ytterligare tre timmars välbehövlig sömn innan jag gick upp, tog en promenad med vovven och nu sitter framför datorn med frukosten bredvid mig. Idag står ett eftermiddagspass på jobbet, en mattelektion och ännu mer firande av pappa på schemat, hoppas ni får en fin dag hjärtan!
 

Kommentarer

Postat av: Caroline Blomberg

Publicerad 2016-08-17 14:04:26

Åh mysigt med födelsedagsfirande för din pappa!

Svar: Det var det verkligen!!
Eira

Postat av: Gabriella

Publicerad 2016-08-17 21:10:36

Låter som en väldigt bra dag, hoppas att jobbet gick bra!!

Svar: Ja, det har rullat på bra! Kram på dig.
Eira

Postat av: Celine

Publicerad 2016-08-18 00:30:37

Låter kul!

Svar: Det var det! :)
Eira

Postat av: Caroline Blomberg

Publicerad 2016-08-18 09:21:18

sv: tack för att du gillade texten, så viktigt kram!

Svar: Sjukt viktigt!!
Eira

Postat av: CAMILLAESI

Publicerad 2016-08-18 14:37:04

grattis till din pappa och så yoghurten/kvargen ser ut :)

Svar: Det är keso faktiskt haha - men lika gott för det! :))
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela