Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

THREE FROM YESTERDAY

Publicerad 2015-06-29 23:08:00 i Livet,

Den bruden gillar jag // Skogspromenad // Glader

 


 

Gårdagens eftermiddag spenderades hos Flora med en ordentlig catch-up och efter det åkte jag i vanlig ordning in till Connect. Mindre roligt var att jag precis missade bussen men med en fin vän i lurarna överlevde jag det också. 

Dagen har bjudit på övningskörning, ytterligare en sväng på Lager157 där jag hittade ytterligare lite nödvändigheter och sen har resten av dagen spenderas hos min fina Lina ♥ Nu - dejt med kudden. Xx

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela