Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

FLUFFY JACKET

Publicerad 2015-01-31 22:45:00 i New in,

 
FLUFFY ON MY MIND. Många butiker senare - äntligen är jackan min! Kan inte va mer nöjd. Att jag fick den för hundrafemtio spänn istället för femhundra klagar jag heller inte på. 

Annars då? 

Gårdagskvällen bjöd på mycket skratt och jag hade väldigt väldigt trevligt. Ska se om några bilder på kameran blev tillräckligt normala för att visas här haha.. lyckades snubbla rätt ner i en snödriva på vägen hem också, måste ha sett väldigt kul ut, syster min stod i alla fall och skrattade..haha. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela