Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

PROJEKT TAVELVÄGG

Publicerad 2016-09-26 16:07:30 i Livet,

Inlägget innehåller adlinks
 
I förra veckan fick jag hem ett helt gäng fina posters från Desenio och tanken är att jag ska få till en tavelvägg med blandannat dessa posters ovan i mitt lilla rum. Beställde även denna (klick) världskartan och den är garanterat favoriten, ser verkligen fram emot när jag fått upp allt på väggen - lovar att fota så ni får se resultatet! 

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2016-09-26 16:58:33

kommer säkert bli skitfint!

Svar: Ja, det tror jag nog!!
Eira

Postat av: lisa

Publicerad 2016-09-26 17:56:29

måste hålla med dig, kartan som du länkade var verkligen så fin och stilren!!

Svar: Ja visst är den!!
Eira

Postat av: Emelie Karlsson

Publicerad 2016-09-26 18:18:21

Vad fint det kommer bli!

Svar: Ja, jag hoppas på det!!
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela