Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

UPDATE

Publicerad 2016-09-25 20:22:21 i Livet,

 
Jag har efter dryga veckan börjat vänja mig vid mitt nya hår. Det är sjukt mycket kortare och ett par nyanser mörkare än innan men oj vad jag trivs med det. 
 
Annars har veckan gått i full fart med jobb så det har tyvärr inte blivit många minuter över att kika in här inne. Imorse var jag redan strax efter nio i kyrkan för att leda lovsången och sen vidare för middag hos en familjevän ihop med alla ungdomar - en riktigt fin söndag. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela