Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

SEPTEMBERDAG

Publicerad 2016-09-14 22:17:22 i Clothing, Livet,

Jumpsuit - HERE • Sandals - HERE
 
FJORTONDE SEPTEMBER. Det är redan mitten av september och det är fortfarande omöjligt att gå i någonting annat än flortunna kläder om man inte planerar att smälta bort. Men - jag ska inte klaga trots att jag faktiskt längtar lite efter hösten. Veckan har sedan sist gått i en rasande fart. Imorse stod ett förmiddagspass på schemat innan jag har spenderat precis hela eftermiddagen framför matteboken i sällskap av en Celsius och choklad. Onsdagslyx. Nu ikväll har jag äntligen avverkat ett av terminens matteprov och håller nu tummarna för ett bra resultat. Imorgon - dubbelpass och på fredag sätter jag mig äntligen i frisörstolen igen och fräschar upp håret. Så kluven på hur jag ska klippa mig dock, som vanligt haha. Ska jag behålla längden eller våga låta saxen klippa lite mer än vanligt..? Det återstår att se. Nu: top model och te. 
 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2016-09-16 15:06:41

Jag tycker vädret är så härligt! :D

Svar: Ja men visst är det ändå det! :))
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela