Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

SEDAN SIST

Publicerad 2016-09-12 19:00:30 i Livet,

En gosig kattunge jag saknar. 
 
I torsdags eftermiddag kom Isabell hit en sväng innan jag skulle till jobbet och vi bokade äntligen vår weekend i Stockholm, woopsi!! Så i slutet på november spenderas ett par dagar däruppe med henne, hotellfrukost, promenader i Gamla stan och shopping. Det kommer garanterat bli en av höstens "morötter" för att orka jobba. 
 
I fredags morse ringde klockan tidigt och jag åkte upp med bil och släp till Jönköping för att hämta grejer till kyrkans familjefest, fick kvalitetstid med bästavän och fick också äran att fota honom och Alina ♡. Resultat kommer upp här på bloggen snarast, det blev så fantastiskt fina bilder. Lördagen stavades familjefest och sinnes vad roligt vi hade det, trots att det är otroligt mycket jobb både innan och efter. Men jag var med i världens bästa team så det gick mer än bra. Garanterat en dag jag kommer minnas på många plan.
Det fick bli ytterligare en roadtrip till Jönköping på kvällen för att köra tillbaka allt men det var det värt då jag hann hänga med både Albin, Olivia och Andreas en stund  och att ha Lina som sovande sällskap i bilen var bra mysigt det också. 
 

Med andra ord en sjukt intensiv helg som varit både upp och ner så idag är jag trött, riktigt trött, både fysiskt och psykiskt. Ligger minst sagt på minuskontot gällande sömn.. Jag har trots det fått gjort en hel del pappersjobb och planerande idag så det känns väldigt skönt. Hur har er helg varit hjärtan? Berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela