Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

BÄSTA BOKEN

Publicerad 2016-06-30 20:35:32 i New in,

 
 
En av de inköp jag fick med mig från Nya Musik under nyhemsveckan, älskar den. 
 
Även idag bjuder Göteborg på regn - wow vad förvånad jag är - och jag längtar tillbaka till förra året för exakt ett år sedan då jag spenderade dagen på en kokhet handbollsplan med två bästisar under Partille Cup, det var fint om något.
Dagen har till största delen spenderats i soffläge med SATC på datorn då min rygg inte alls vill samarbeta med mig idag men tog mig ut på stan en sväng för att lägga beslag på en kjol jag kärat ner mig totalt i. Till min lycka fanns det en kvar i min storlek så den norpade jag fortare än kvickt, visar bild lite senare. KRAM.
 

Kommentarer

Postat av: Gabriella

Publicerad 2016-06-30 20:55:23

Åh så roligt att kjolen fanns kvar i din storlek, alltid en lättnad!!

Svar: Haha visst är det, speciellt när den är slut online också ^^
Eira

Postat av: susanas.blogg.se

Publicerad 2016-06-30 21:56:18

vad är det för rolig bok??

sv: ja jag känner samma, jag vill ha basic väggar för att kunna ändra om lätt sen när man tröttnat och de blir ju billigare att renovera. Min sambo vill ha en fondvägg med typ ugglor på usch den är hemsk haha

Svar: Haha, det är Nya Testamentet ur Bibeln! ^^
Ja, eller hur! Men gör en tavla av en bit fondväggstapet så får han tapeten men du får dina basic väggar! ;)
Eira

Postat av: Tilda Barkselius

Publicerad 2016-06-30 23:08:14

Åh vad härligt att kjolen fanns i din storlek!

Svar: Verkligen!!
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela