Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

FESTIVAL

Publicerad 2016-02-29 14:17:12 i Livet,

 
 
 
 
 
Jag insåg bittert i bilen på vägen till Bankeryd i lördags att kameran låg kvar hemma på skrivbordet men till min lycka hade jag fina Filippa som vistades på ungefär samma kvadratmeter - haha - som mig under kvällen så hon fick till några riktigt bra bilder som beskriver timmarna på GF Vinter väldigt bra. Favoriterna under kvällen var garanterat konserten med Beck och stand-upen med Helgesson.Blev lite nattmat i Jönköping innan vi åkte mot Bottnaryd där ett par timmars välbehövlig sömn väntade. 
Gårdagen spenderade vi i Nyhemshallen för att kolla på innebandymatch, på Rosenlundsbadet och slutligen med ett par rundor sällskapsspel innan jag och Lina styrde hemåt vid tjugoett-tiden. Makalöst sällskap och bra väder kan inte bli annat än en bra kombination i mina ögon. Tackar och bockar för en fin helg.  
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2016-02-29 15:04:21

Så kul att träffa dig fina du! ^^

Svar: Ja men du detsamma!!
Eira

Postat av: Ida - foto & häst

Publicerad 2016-03-14 23:23:06

åh så roligt! bra bilder :D

Svar: Ja, det var oerhört roligt! En nära vän till mig som tagit bilderna! :)
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela