Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

GRÅ HIMMEL

Publicerad 2016-08-08 22:16:31 i Livet,

 
Måndag hörrni - och första jobbdagen för många efter semestern och så även för mig. Imorse satte jag foten på ett nytt jobb och jag trivs redan som fisken i vattnet, utan tvekan - wiie! Nog pratat om jobb! Sitter för stunden med en tekopp som sällskap och idag är jag glad, trots att himlen är grå och tung som bly. Dels för att jag haft en väldigt fin helg som avslutades på bästa sätt och för att en rolig vecka väntar bortsett från onsdagmorgonens nivåbedömning i matte. Imorgon kväll kommer en saknad Olivia med sin Andreas hit för en kvällsfika och catch up och till helgen väntar kanotpaddling med ett gäng favoriter - kan det bli annat än bra? Tvivlar på det. Har ni haft en bra måndag? 

Kommentarer

Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Publicerad 2016-08-09 07:30:56

Vad härligt att du trivs på nya jobbet! :D

Svar: Ja, så skönt! :))
Eira

Postat av: Linnéa Larsson

Publicerad 2016-08-09 09:05:42

Svar: Tack så jättemycket! :) Vilken fin bild förresten. Ha en fin dag! Kram

Svar: Tack fina! Och detsamma :))
Eira

Postat av: Vanessa

Publicerad 2016-08-09 10:08:25

Åh så kul att du trivs!! :D

Svar: Ja, SÅ skönt! :)
Eira

Postat av: Julia Svensson

Publicerad 2016-08-09 15:06:08

Härligt att du tips!!

Svar: Ja, det är SÅ skönt! :)
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela