Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

INTENSE

Publicerad 2015-06-30 23:27:00 i Livet,

 

DAGEN. Vaknade av mig själv 05.10 imorse och kunde inte somna om så jag gick upp och städade istället - ja, jag vet att jag är galen. Vid kvart över sju befann jag mig på körskolan för en tredubbel körlektion på lite närmare två timmar innan jag åkte hem, städade klart och åkte in till stan för att möta upp Albin och Lina för att kolla på Partille Cup. Dagen har bjudit på sinnessjuk värme och jag har lyckats bränna mig rätt ordentligt på halsen, bra jobbat Eira! Även en lunch på IKEA och väldigt många bussturer har hunnits med. En väldigt händelserik dag som avslutades med 1.5 timmes powerwalk och catch-up med Isabell - nödvändigt för att rensa tankarna. 

Nu, sova. Hörs imorgon hjärtan!  

♥ 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela