Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

EN TOPPENHELG GENOM MOBILKAMERAN

Publicerad 2016-05-23 21:34:00 i Livet,

 
 
I fredags trotsade jag min högst icke-samarbetsvilliga rygg och satte mig på bussen för att spendera helgen i Jönköping med mina favoriter. Väl där möttes jag av Albin och Lottie  på stationen och vi hann med en kaffe på Espresso House i väntan på våra bussar. Kvällen spenderade jag på en blöt fotbollsmatch i Vallgårda och även i soffan framför The 5th Wave i ett försök att hitta ett läge där ryggen inte gjorde ont. Att jag sedan vaknade vid nolltre:femtiosex och inte kunde somna om förrän nollåtta:trettio är en annan femma. 
 
 
 
 
Lördagen spenderades till större delen ute i Kohult dit även Olivia kom under förmiddagen. När klockan närmade sig halv sju tog vi bussen hem till henne och firade dryga elva månaders vänskap med fantastiskt god mat, fruktsallad, celsius, choklad och väldigt fina samtal. Så glad för den tösen!
 
 
 
Söndagen fortsatte i samma lugna tempo och vid nitton:tio klev jag på bussen tillbaka mot Göteborg igen - om än motvilligt. Detta är garanterat en toppenhelg som kommer bli svårslagen 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela