Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

EN DAG MITT I VECKAN

Publicerad 2016-05-18 19:30:01 i Livet,

 
• O N S D A G •
 
 
Efter en förmiddag som spenderats i soffan med kaffe, plugg och serie kom Lina hit vid halv tre-tiden och vi tog bilen och åkte iväg på lite nödvändiga ärenden och jag hann hämta ut ett efterlängtat paket från Gina Tricot. Fantastiskt skönt att komma utanför huset en sväng trots att jag fortfarande känner av ryggen till och från. 
 
Imorgon kommer dagen fyllas av plugg och om ryggen tillåter ska jag förhoppningsvis iväg en sväng på eftermiddagen - det ser jag fram emot! KRAM.
 

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2016-05-18 22:26:59

Så snygga skor verkligen!!

Postat av: NICOLE

Publicerad 2016-05-18 23:31:59

Låter som en bra onsdag! & Vad fin du är!

Postat av: cecilia

Publicerad 2016-05-19 00:53:19

snyggt:)

Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Publicerad 2016-05-20 13:48:55

Åh så kul med paket :D. Hoppas pluggandet gick bra också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela