Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

RAIN + COFFEE

Publicerad 2016-06-27 18:27:00 i Livet,

 
Måndagen efter nyhemsveckan är sedan länge förlikat med uppackning, tvätt och städning men inte mig emot. Regnets smattrande mot rutan passar mig rätt bra - då får jag inte dåligt samvete för att jag är inne och donar. Men en kaffepaus tillsammans med mamma hanns med mitt på dagen och det lär snart bli minst en till innan kvällen - kaffet är min must have just nu haha. 

Kommentarer

Postat av: ♫♪ sandra

Publicerad 2016-06-28 11:36:02

kaffe <3

Svar: Kaffe i mitt hjärta haha.
Eira

Postat av: Johan

Publicerad 2016-07-02 11:45:42

Kaffe är ett måste för mig varje dag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela