Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

VAD JAG LÄNGTAR EFTER JUST NU

Publicerad 2016-07-02 17:30:00 i Livet, Tankar,

 
 
• äta jordgubbar och dricka kaffe i solen på landet
 
• spendera sommarens dagar, kvällar och nätter med dem jag tycker om 
 
• långa pw's på grusvägarna kring landstället med podcasts, bra musik eller en vän i lurarna 
 
• att fota ännu mer för att föreviga så mycket av livet som möjligt
 
• att få börja träna igen 
 
• roadtrips - med ännu oklart mål
 
• kompishäng i massor
 
• plöja igenom ytterligare böcker på min lista liggandes i hängmattan, redan avverkat fem av dem. 
 
• spendera nästa veckoslut i halmstad 
 
• att inom en inte allt för lång framtid skapa mig ett eget hem och tillvaro 
 
• att förhoppningsvis börja plugga till våren om allt går som planerat
 
 

Kommentarer

Postat av: Amanda Niclasson

Publicerad 2016-07-02 18:04:26

Underbara bilder!

Svar: Visst är dem! Hittade hela högen på pinterest - min svaghet ;)
Eira

Postat av: Gabriella

Publicerad 2016-07-02 19:59:01

Åh så mycket roligt, hoppas att du får det bla här i Halmstad!!

Svar: Jaa, det hoppas jag med!!
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela