Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

TISDAGSJOBB OCH SOLNEDGÅNG

Publicerad 2016-08-30 23:44:56 i Livet,

 
Godkväll vänner! Skulle egentligen varit ledig idag men blev inringd till jobbet imorse för att jobba både idag och imorgon så jag har med andra ord spenderat hela dagen på där.  Jag ska dock inte klaga för det var väldigt mysigt  - har saknat dem sen min praktik där i våras. Det blev ett par timmars nödvändig dejt med matteboken när jag kom hem samtidigt som himlen färgades rosa innan Isabell kom förbi för några timmars catch up i sällskap av te och naturgodis - ett tacksamt avbrott från ekvationer och funktioner. Nu är jag så trött så ögonen går i kors, hörs mer imorgon. KRAM

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2016-09-02 21:58:52

Fin bild.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela