Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

KIWI BREAKFAST

Publicerad 2016-08-19 09:30:00 i Livet, Mat,

 
Mycket frukostbilder här i bloggen det senaste men det har ungefär varit det enda jag hunnit fota innan jag sticker till jobbet om mornarna haha. 
Men idag är det äntligen fredag vilket betyder att jag börjar först vid fjorton:nollnoll. Hur underbart? Att jag sedan inte slutar före sju ikväll är mindre mysigt.. Planen är att hinna få undan lite plugg och andra nödvändigheter innan jobbet - time to start om jag ska hinna med allt jag planerat. Hoppas ni får en fin fredag hörrni! 
 
 

Kommentarer

Postat av: ISA

Publicerad 2016-08-19 17:38:33

åh blev himla sugen på kiwi nu ju. Det äter man alldeles för sällan :( synd.

Svar: Ja, visst gör man! Men de är ofta så dyra ju :((
Eira

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2016-08-19 18:46:30

Så gott!

Svar: verkligen!!
Eira

Postat av: Cecilia

Publicerad 2016-08-19 21:26:02

gott:)

Svar: Det var det!!
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela