Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

ÅTTA ONÖDIGA FAKTA

Publicerad 2016-08-16 23:16:40 i Livet,

 
- jag har ett beroende och det stavas kaffe
 
- en gång i tiden spelade jag fotboll och har på senare år börjat sakna det
 
- jag ger aldrig ett definitivt svar till någon utan att ha kollat min kalender först 
 
- trivs bäst i lockigt hår men är för lat för att fixa det varje dag 
 
- jag är grymt tacksam för de fina vänner jag har runtomkring mig och som jag kan lita på till hundra procent
 
- jag är duktig på att lägga tid och energi på onödiga saker 
 
- jag har haft glasögon i sjutton år men aldrig kommit på tanken att testa linser 
 
- jag drömmer om att en dag bo tillsammans med den jag älskar i drömhuset 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela