Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

MÅNDAG OCH ÖVERRASKAD BÄSTIS

Publicerad 2016-09-19 10:41:16 i Livet,

 
Godmorgon från Jönköping! Idag kan jag äntligen bete mig som vanligt utan att behöva akta mig för vad jag säger, det är nämligen precis vad jag har behövt göra hela helgen då planen var att igår ta bussen till hit till Jönköping och överraska en totalt ovetande Olivia. Om det lyckades - åhja. Reaktionen när jag kliver in genom dörren - obetalbar ♡. Att hennes lillebror lyckades fånga allt på film gör det hela ännu bättre. 
Men innan planen sattes i verket hann jag både träffa Lottie och sitta en stund i kvällssolen på Bryggan. Ljuset var magiskt. Ja, jag må ha en romantiserad bild av Jönköping men staden är fantastiskt fin - så är det. 
 
Morgonens andra kaffekopp är precis uppdrucken och jag ska sätta igång med lite jobb, bloggfix ooch planering i myskläder innan jag svirar om och tar en sväng in till stan. Önskar er en toppendag hörrni! 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2016-09-19 20:36:48

vilka fina bilder :)

Svar: Tack fina du!!
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela