Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

PORTENS BAGERI

Publicerad 2016-06-30 11:00:00 i Livet, Mat,

 
 
 
 
 
 
 
Igår vid tvåtiden mötte jag upp Hanna för en lunch på Portens bageri, ett relativt nyöppnat café och bageri och fy galet vad mysigt det var där - och gott också för den delen! Om jag känner mig själv rätt kommer det garanterat bli ett nytt favoritställe hehe.
Kan vi för övrigt bara ta en minut och prata om inredningen där? Så snyggt, jag avlider. Det var iallfall otroligt härligt att ses igen efter en månads fullt upp på varsitt håll - men det känns helskumt att vi inte kommer att gå i samma klass och ses varje dag till hösten som vi gjort konstant i tre år, vad hände där egentligen? Tre timmar där gick fort och förhoppningsvis dröjer det inte en månad innan vi ses igen. 

Kommentarer

Postat av: Lovisa (wildisland)

Publicerad 2016-06-30 15:57:07

Inredningen är som gjord för instagram ;)

Svar: Haha men eller hur! ;)
Eira

Postat av: ISA

Publicerad 2016-06-30 17:21:47

Där har vi ett ställe heeeelt i min smak du!

Svar: Same!! Älskart!!
Eira

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela