Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

EN TORSDAG I JANUARI

Publicerad 2016-01-28 23:37:49 i Livet,

 
Att jag har en förkärlek till torsdagar är troligen inget nytt och denna dag har inte varit något undantag. Vädret har skvallrat om vår trots att det blåst halv storm och jag har haft det fantastiskt bra på jobbet med otroligt fina människor runtomkring mig. Att det stod självstudier på schemat fram till tolv:nollnoll gjorde det inte sämre heller. Imorgon väntar en kort skoldag innan jag ska möta upp Olivia som kommit till Göteborg och spendera helgen i sällskap av henne, som jag längtar ♡ 
 
Kvällen avslutades med en fin vän i lurarna och nu har jag bokat in en dejt med kudden, hörs imorgon. GODNATT
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-30 11:29:50

Haha, alltså jag förstår inte grejen med torsdagar. Det har verkligen alltid varit veckans tråkdag för mig. Tisdagar däremot! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela