Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

EN YTLIG LÖRDAGSLISTA

Publicerad 2016-02-27 10:30:30 i Livet,

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov 

Vad gjorde du för 15 min sedan: Gick upp, åt frukost.

Det sista du sa högt: "Godmorgon"

Vad har du druckit idag: Kaffe

Vad var det senaste du åt: Yoghurt

Vad var det senaste du köpte: En superskön tröja från Lager157

Vad är det för väder hos dig nu: Kallt men solen kikar för ovanlighetens skull fram.

Godaste glassmaken: Sorbet alla dagar i veckan.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja men det gör jag. Eller snarare intresse kanske. 

Sover du tungt: Det beror på, är ofta lättväckt. 

Favoritklädsel: Jeans, linne, kimono och en bomberjacka plus sneakers. 

Favoritlåt just nu: Lyssnar mycket på Everglow. 

Vad ser du om du tittar till höger: Mitt skrivbord. 

Vad gör dig glad just nu: Mycket. Den stundande helgen, mina fina vänner som alltid finns där och solen! 

Vad ska du göra härnäst: Städa och packa. 

Höger eller vänsterhänt: Vänsterhänt. 

Humör just nu: Fokuserad. 

Favoritgodis: Sura hallonflaskor och choklad. 

Kläder just nu: Mjukisshorts och spvtröja.

Sommarplaner: Jobba, ta vara på så mycket som går efter studenten, Nyhem och ett gäng konferenser. 

Hur många kuddar sover du med: En eller två. 

Spelar du något instrument: Pianot är min bästa vän. 

Morgon eller nattmänniska: Kan vara både och men på vardagar innan skolan är jag tröttare än någonsin, men vem är inte det, 

Är du kittlig: Ja, haha..

Snarkar du: Inte vad jag vet! 

Äckligaste insekten: Skalbaggar, ormar och spindlar. 

Längtar du mest efter just nu: Helgen, studenten och en kram eller två..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela