Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

SÖNDAGKVÄLL

Publicerad 2015-10-26 00:36:00 i Livet,

 

 Imorse var första söndagen på en hel månad (!) som jag vaknade hemma i min egen säng efter flera helgers resande. Ovanligt - men lite skönt ändå. Dagen har spenderats i kyrkan x2, lunchat ihop med ett gäng fina vänner, fått krama om Stina och jag har efter mycket letande hittat ett par svarta jeans som sitter bra. Äntligen säger jag bara. Fick även med en polotröja av det lite tjockare slaget som jag redan älskar. Ska se om jag lyckas fånga den på bild imorgon. 

För tillfället sitter jag i ett nystädat rum i sällskap med en kopp te och raggsockar med noll söndagsångest - en veckas välkommet höstlov väntar och jag har mycket mysigt inplanerat. Åh, att söndagar kan bli så bra ibland. ♥ 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela