Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

NITTONDE MARS

Publicerad 2015-03-19 22:39:00 i Livet,

 

ATM. Har precis tagit en paus i körkortsteoriplugget och sitter och kollar igenom bilder på min något överfyllda dator och längtar tillbaka till Österlen  samtidigt som gamla låtar spelas i högtalarna. Konstigt egentligen vad musik kan framkalla minnen. Jaja, nog pratat om det, nu är planen att återgå till körkortsplugget alternativt att göra mig i ordning inför morgondagen. Lutar åt det senare alternativet måste jag säga haha.

Det snurrar alldeles för mycket påbudsmärken och varningsmärken i huvudet nu för att jag ska lyckas koncentrera mig någon längre stund. Hur mår ni? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela