Eira Mattsson

• instagram: eiramattsson • mail: [email protected]

SOVRUMSINSPIRATION

Publicerad 2015-07-29 11:00:00 i Inspiration,

 

Jag har suttit halva förmiddagen och letat sovrumsinspiration på pinterest, tumblr och weheartit. Jag börjar nämligen bli extremt sugen på att göra om både det ena och det andra i mitt sovrum hemma. Frågan är bara hur och vad jag ska göra haha. Med ett väldigt litet rum med platsbyggt skrivbord är det inte det lättaste att klura ut lösningar. Planen är i alla fall att byta säng inom en inte allt för lång framtid och fixa lite småsaker runt omkring, stay tuned.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eira

• 19 år och bor i Göteborg. Tog precis studenten så nu ägnas dagarna åt träning, umgås med vänner, spela piano och stå bakom kameran så fort tillfälle ges •

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela